დავითიანნი | “8+1” – პროგრესული თუ რეგრესული რეფორმა?!
1368
post-template-default,single,single-post,postid-1368,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive
 

“8+1” – პროგრესული თუ რეგრესული რეფორმა?!

“8+1” – პროგრესული თუ რეგრესული რეფორმა?!

საქართველოში, რეფორმების თვალსაზრისით, ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური განათლების საკითხია. ეს ის სფეროა, სადაც წინასწარ ვერაფერს დაგეგმავ,რადგან იცი, რომ არსებული სისტემა დიდხანს არ გასტანს და მას რაიმე ახლით, რადიკალურად განსხვავებულით ჩაანაცვლებენ.

მართალია, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, განათლების დონის ასამაღლებლად, მოსწავლეთა მოთხოვნებზე უნდა იყოს ორიენტირებული,თუმცა, საქართველოში მათ აზრს, ძირითადად, არავინ ითვალისწინებს. აქ ყველაფერი ზემდგომი ორგანობის მიერ წყდება და საპასუხო რეაქციას მათთვის არავითარი მნიშვნელობა აქვს.

გაგრძელება შეგიძლიათ იხილოთ ლინკზე

საქართველოში, რეფორმების თვალსაზრისით, ერთ-ერთი ყველაზე აქტუალური განათლების საკითხია. ეს ის სფეროა, სადაც წინასწარ ვერაფერს დაგეგმავ,რადგან იცი, რომ არსებული სისტემა დიდხანს არ გასტანს და მას რაიმე ახლით, რადიკალურად განსხვავებულით ჩაანაცვლებენ.

 

მართალია, განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, განათლების დონის ასამაღლებლად, მოსწავლეთა მოთხოვნებზე უნდა იყოს ორიენტირებული,თუმცა, საქართველოში მათ აზრს, ძირითადად, არავინ ითვალისწინებს. აქ ყველაფერი ზემდგომი ორგანობის მიერ წყდება და საპასუხო რეაქციას მათთვის არავითარი მნიშვნელობა აქვს.

გაგრძელება შეგიძლიათ იხილოთ ლინკზე